De Meta Tag Description – Wat kun je ermee?

De Meta Tag Description - Wat kun je ermee? De meta tag description is een belangrijk gedeelte van jouw Google presentatie. Wat kun je ermee, en hoe zorg je dat je opvalt tussen de resultaten? In deze blog, beschrijf ik een manier hoe je met een goede Meta descriptie...

Lees meer

Hoe lang duurt het om hoog in Google te komen ?

Hoe lang duurt het om hoog te ranken in Google ? .... deze vraag en de daarop volgende vraag: "Wat kost dat dan ?" , hoor ik vaak van ondernemers. Deze vraag is bijna onmogelijk te beantwoorden want dit is volledig afhankelijk van de wensen en doelstellingen en de...

Lees meer

Het label mobiel vriendelijk in de zoekresultaten

Is jouw website mobielvriendelijk en hoe belangrijk is dat? Google experimenteert vaak met nieuwe functionaliteiten. Zo heeft Google een tijd lang geëxperimenteerd met het label "mobiel vriendelijk" in de zoekresultaten. Dit is inmiddels al enige tijd wereldwijd...

Lees meer

No cure no pay SEO ? No Way!

"No cure no pay " zoekmachine optimalisatie (SEO) Moet je dat nu wel of niet doen ? Het klinkt vaak mooier dat dan het is..   No cure no pay SEO No cure no pay SEO ? No Way! Zoekmachine optimalisatie (SEO) is voor veel ondernemers onbekend terrein, met grote...

Lees meer

Verandering Google Adwords

Google Adwords advertenties krijgen nieuw uiterlijk Wellicht is het je al opgevallen, maar de advertenties in de zoekresultaten krijgen/hebben een ander uiterlijk gekregen. Welke gevolgen heeft dit voor jouw advertenties en welke gevolgen heeft het op bijvoorbeeld de...

Lees meer