AdWords bureau voor de regio Eindhoven en Weert

(Gecertificeerd Google partner voor AdWords)

 

AdWords (SEA) specialist

Zoekmachine marketing is grotendeels gebaseerd op het vinden van de juiste balans tussen Google vindbaarheid en AdWords advertenties. Op welke woorden wilt u in Google AdWords adverteren? En wat levert het u uiteindelijk op? Graag helpen we u bij het vinden van de antwoorden.

Voordat u met AdWords gaat starten is het van belang om te weten op welke zoekwoorden uw doelgroep het meeste zoekt, welke zoekwoorden het beste converteren en op welke regio u zich wilt richten. Maar ook hoeveel concurrentie er is op bepaalde zoekwoorden en of het niet slimmer is om op niche woorden in te zetten. Wij beschikken over de kennis en de ervaring om dit snel en betrouwbaar voor u uit te zoeken..

Doors Internet Marketing stelt met u samen SMART doelstellingen op, en regelt uw AdWords campagnes volledig in. Als een van de enige internet marketing bureaus maken we een koppeling tussen AdWords en Analytcs. Hierdoor is het mogelijk om vergaande analyses te maken van uw organische en betaalde bezoekers op uw website.

Als gecertificeerd Google AdWords partner mogen we u € 75,00 kliktegoed aanbieden bij het afsluiten van een AdWords account. Daarnaast hebben wij rechtstreeks ondersteuning van Google zelf om uw campagnes zo optimaal mogelijk in te richten.

Vrijblijvende SEA analyse ontvangen?

Waar we de meeste winst voor u kunnen halen is pas duidelijk na het uitvoeren van een AdWords (SEA) analyse. U kunt van ons een eerlijk antwoord verwachten, aangezien we alleen op zoek zijn naar duurzame klanten.

Van onze AdWords klanten gaven Doors een:

als gemiddeld rapportcijfer voor AdWords

“AdWords is ons belangrijkste marketing kanaal. Bij Doors Internet Marketing in dat in goede handen”

Daniel Spies

Piano Metropool

%

AdWords klanten verbeterde hun rendement

%

gemiddeld meer omzet met AdWords

“Onze (online) omzet steeg in 2016 met 110% door de AdWords aanpak van Frank Zegers van Doors Internet Marketing”

Rodrique van den Dungen

Duisters Techniek

Google AdWords is inzetbaar voor ieder budget

Met Google Adwords meer nieuwe klanten

“Met bestaande klanten wordt een onderneming niet oud”

Adverteren in Google met Adwords is dé ideale manier op direct bovenaan te komen staan in Google. Search Engine Advertising (SEA) is uiterst geschikt wanneer u direct merkbaar resultaat wilt. Met Google Adwords betaalt u alleen per klik (bezoeker) op zoekwoorden waarop u biedt.

Adwords introductie aanbod voor nieuwe klanten

Heeft u nog geen AdWord account dan hebben we voor u een aantrekkelijk aanbod, waarbij uw voordeel kan oplopen tot wel € 200,00 kliktegoed. Meer weten? neem contact met ons op via het contactformulier op deze website.

Wilt u eerst wat meer informatie en eerst kennismaken met ons? Graag komen wij kosteloos naar u toe om alle mogelijkheden die Google Adwords biedt te bespreken en kunnen wij u direct een scherpe aanbieding doen om Adwords voor u winstgevend in te gaan zetten.

Wilt u vanaf morgen meer klanten, leads, reserveringen of bezoekers?

Bel dan nu : 0495-450206

Dan gaan wij gaan voor u:

  • Opzetten campagne
  • Opzetten advertentiegroepen
  • Biedingen bijhouden per zoekwoord
  • Advertentieteksten schrijven
  • Zoekwoordenonderzoek naar relevante zoekwoorden
  • Continue monitoring én optimalisatie van uw Advertentie campagne(s)
  • Rapportage en bijsturing op resultaat door koppeling met Google Analytics
  • € 75,- kliktegoed kado

Veelgestelde AdWords vragen en antwoorden

Wat valt er onder SEA (Google adWords)?

SEA is een afkorting voor Search Engine Advertising. AdWords biedt verschillende mogelijkheden om te adverteren. Het meest bekend is het zoeknetwerk. Daarnaast kunt u adverteren op het display netwerk (BV op youtube, Marktplaats of op websites van derden zoals bv weeronline.nl)

Is AdWords voor iedere onderneming zinvol?

Vrijwel iedere onderneming kan voordeel halen uit het inzetten van SEA. Afhankelijk van de doelstelling en het aanbod op de site zult u wel relevante advertentieteksten moeten (laten) maken. Ook is een juiste keuze voor het zoekwoord type (breed, woordgroep of exact) en een uitgekiende biedstrategie van belang.

Kan ik altijd bovenaan komen met mijn AdWords advertentie?

Nee, de positie van uw AdWords advertentie wordt niet alleen door de biedingen bepaald. Google beloond hoge doorklikratio’s en conversieratio’s met hogere posities. Immers is de doelstelling dat de bezoeker moet vinden wat hij/zij zoekt.

kan ik op alle zoekwoorden adverteren in AdWords?

in principe kunt u op ieder zoekwoord bieden om uw advertentie via AdWords te tonen. Echter zal Google beoordelen of het zoekwoord relevant genoeg is voor de advertentie en voor de website waarnaar de advertentie verwijst. Hiervoor gebruikt Google een validatiemethode die geuit wordt in een kwaliteitscore per zoekwoord.

Krijgen bedrijven die ook adverteren via AdWords  automatisch hogere organische posities?

Nee, Google doet er alles aan om het organisch zoekresultaat zo goed mogelijk af te stemmen op hetgeen de bezoeker wil vinden. Wel is het zo dat door te adverteren er meer bezoekers op uw site komen. En hogere bezoekersaantallen is een van de belangrijkste SEO aspecten.