“No cure no pay ” zoekmachine optimalisatie (SEO) Moet je dat nu wel of niet doen ? Het klinkt vaak mooier dat dan het is..

 

No cure no pay SEONo cure no pay SEO

No cure no pay SEO ? No Way!

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is voor veel ondernemers onbekend terrein, met grote winstkansen. Met dit blog artikel wil ik u uitleggen waarom het niet verstandig is om een samenwerking puur op basis van resultaat aan te gaan. Resultaat garantie bij SEO is namelijk onmogelijk en derhalve gebaseerd op aannames en inschatting. Spreekt u een prijs af op basis van het aantal pagina 1 vermeldingen in Google dan loopt u de kans dat uw SEO partner inzet op gemakkelijke zoekwoorden of zoekwoorden combinaties. Bijvoorbeeld in combinatie met uw bedrijfsnaam. Met andere woorden: u krijgt resultaten die geen extra bezoekers naar uw website opleveren.

 

Zoekmachine Marketing is als een hardloopwedstrijd

Zoekmachine marketing kan goed vergeleken worden met meedoen aan een hardloop wedstrijd. Onze SEO specialisten analyseren waar voor u de grootste winst te halen is en coachen u op het gebied van materiaalkeuze en trainingsvormen. Wat andere lopers op het zelfde moment doen is onbekend. Zo kunnen betere lopers nog beter geworden zijn en mindere lopers u intussen ingehaald hebben. In de vergelijking met een hardloopwedstrijd verandert Google ook nog telkens het parcours dat afgelegd moet worden.

Zoekmachine marketing is een dynamisch vakgebied dat een specialistische aanpak vereist. No cure no pay lijkt aanlokkelijk, dat begrijpen wij maar al te goed. We hebben inmiddels veel verhalen gehoord van MKB-ers die op deze wijze gedupeerd zijn, want met “No cure no pay SEO” wordt vaak de weg van de minste weerstand gekozen.

Google positie 1 halen op zoekwoorden / opdrachten die nauwelijks worden gebruikt is vaak het resultaat.
Dus, wat is duur en voor welke partij is dat het meest interessant ?

 

Onze transparante werkwijze is anders

Doors International kiest voor vaste kosten per maand, gebaseerd op de werkelijke tijd die nodig is om uw website voor Google te optimaliseren. En na drie maanden zit het meeste werk er al vaak al op, waardoor de kosten fiks naar beneden worden bijgesteld. Vergelijk het maar met het opbouwen van conditie en het op peil houden ervan.